Little Lurve “Je Taime”
Little Lurve "Je' taime"
kEnapA!! kEnApa!!
Monday, November 21, 2011 0 000 words
Assalamualaikum, Allah bersama orang yang benar dan tabah..Aminn..

Jengjengjeng,, Hehehe aku rasa tajuk ntok entry ni ntah pape kot! haha biarlah ak pun tak tau nak bg tajuk apa sebenarnya heeeee :)

aku rasa aku boros!
ye memang BOROS..
huhu tp bukan boros setiap masa, ada masa ak boros ade masa aku tak boros.. ngeeee [betul ke?] hahaha tak tau kan percaya yg mana heeee :)!!
benda ni bru je berlaku. semalam! tau tak, [macamana korng nak tau, sebab aku belum bgtau!hahahha] aku beli shawl dari online sampai RM70! ntok 5 bende alah tu aje!! ooohh tidak!! mahal kot bagi orang perempuan yang ordinary macam aku neh..hhuhuhuhuhu giler kan aku??? [ko memng giler pun]

kalau cakap kat mak..msti dia geleng kepala! HAHAHAHA!! kenapalah ak macam tu skali ek.!!
kalau macam ni kene cari HUSBAND KAYA la nampaknya.. NGEH3x!!

adei..tak tau nak cakap cmner..len kali kne arrange betul2 SISTEM KEWANGAN aku neh..
hahaha aku rasa aku memerlukan PENASIHAT kewangan la.tak pun, PENGURUS kewangan..HAHAHA!!

HAISSSSHHH
kenapa kenapa kenapa! [baru rasa tajuk neh sesuai ngn entry aku untuk kali ni..huhuhuhu..
terima kaseh [sama sama kaseh] sebab sudi bace!! :)


Have a nice day awak,, Rajin tak? Comment la sikit..heee :)



new→←past


Tak suka? Pause kan saje B)