Little Lurve “Je Taime”
Little Lurve "Je' taime"
Kepada yang berkenaan ~~
Tuesday, December 6, 2011 0 000 words


Allah bersama orang yang benar dan sabar..Aminnn

salam sepoloh muharam!
sapa yang puasa angkat tangan [jgn angkat tinggi2 kalau berbau!! HAHA!!]
sapa yang tak berkesempatan jgn risau la bole cuba ntok puasa thun depan ye..
ngeh333 :)

oke, sekarang aku nak masuk tajuk lain,,ngeh3..
tajuk tentang sesorang,tentang beberapa orang, n orang2 yang berkenaan
[mana betul ni?buat kompius jer,huahuahua]

oke kompius ek? ngeh3!! macam nilah..
sapa yang makan cili dialah terasa berapi,,kuikuikuikui

kenapalah PANDAI sangat jadi manusia neh
aku taklah kutuk ke apa ke kat manusia  tu..
aku rasa bahasa bahasa yang aku guna kat manusia tu elok je,,
xde kutuk pape, siap doa lagi aku titipkan,..
tapi kenapa ntah hati busuk sgt
[ kalau busuk sgt guna downy, jd wangi skit..adudududui HAHA!!]

tangan tu gatal sangat nak tulis bende2 ngarut asal..adui,,
ada ke patot kata aku 

**setan bin puaka **setan binti puaka

dekat wall FB [FB je kot!]
kalau korang kene rasa HOT tak? adei,,xpayah nak cakapla kan..
mg la terasa HOT n PANAS [hot dgn panas samala maksudnya ! adei hahaha]
nak kata-katalah, nak tulis, tulisla, nak kutuk, kutukla,,
aku tak rugi apa2.. weh,, pelizzz la! be MATURED ok!

belajo je sampai U, tapi ayat2 yang yang manusia tu tuju kat aku tu macam ayat budak tak pegi sekolah..
tolonglah jangan jadi budak2, perangai tu UP la skit,, macam katak bawah longkang jer,,adui..
nak ckap ke, nak kutuk ke, pkir la ayat2 yang bernas skit,, baru  le ckap ni tak, main hentam sesuki hati je,,adei ,, nak kutuk2 aku, kutuk la, aku tak heran,, tapi manusia ni lebih2 lak libatkan mak ayah aku lak..adei..
[yela pakai tulis binti puaka ngn bin puaka tu, bukan libatkan mak ayah ke?]


kepada manusia tu :


aku rase mak ayah ko ajar ko bende baik2 je kann,,
tolongla jangan malukan diri ko depan aku..
ko tak rasa apa yang aku rasa,, pkirla,,ko tu mahluk tuhan gak..
jalan hidup kita, masih panjang, beringat la skit..pkir dlu sebelum buat,,
ko belajo tinggi2 xguna gak, kalau perangai LOW gler..
ingat2 sikit kalau jadi orang tu ..

moral.of.the.story.
**jadilah.insan.yang.berakal.betatasusila.tinggi.


sekian.
terima.kasih.kerana.membaca.
yang.buruk.jadikan.sempadan.yang.baik.jadikan.tauladan.







Have a nice day awak,, Rajin tak? Comment la sikit..heee :)



new→←past


Tak suka? Pause kan saje B)