Little Lurve “Je Taime”
Little Lurve "Je' taime"
I'm Single!!
Monday, December 5, 2011 0 000 words



Allah bersama orang yang benar dan sabar, Aminn..

I don't regret my past, I regret the time I wasted on the wrong people.

Don't cry over the past, its gone.
Don't stress about the future, it hasn't arrived.
live in the present and make it beautiful.


Salam sayang untuk semua.!
sayang lagi pada pencipta KITA
yang menciptakan aku didunia
yang penuh dugaan ranjau cabaran neh. =)

Banyak sangat perkara yang berlaku.
boleh stress dibuatnya! huhuhu..

xpela, skrg cik piqot da single
KENAPA??
aku janji pada diri aku sendiri,,
aku akan tunggu si dia.
SAMPAI BILA??
sehingga dia menunaikan JANJI  dia pada cik piqot
JANJI APA PULAK NI??
biarlah janji itu menjadi RAHSIA antara aku dan dia
aku mesti tabahkan hati aku, kuatkan hati aku..
biarlah DIA yang menentukan..
sesungguhnya DIA maha adil..maha penyayang..
maha mengetahu segala segalanya yang terkandung di isi perut  bumi =)

mekaseh,kerana.membaca.love.uollsss


Have a nice day awak,, Rajin tak? Comment la sikit..heee :)



new→←past


Tak suka? Pause kan saje B)